Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

Bismillahhirrahmanirrahim..
in.....out..huh...
in.....out..huh..
one mo,in....1,2,3,4,5,6,7,8..out..huh
ok,bsedia tuk brcerita.


Berita perdana,
pada hari yg sgt indah ini.seorang rmaja didapati amat berasa gmbira yg tramat sgt dan beliau amat bsyukur krna beliau mndapati drinya masih hdup..Alhamdulillah.beliau yg benama siti nur azwati bt. abd manap.amat gembira drinya masih hdup krana,pada jam lbih kurang 11 malam smalam,bliau telah memasang sbuah impian yg amat mngharukan dirinya sndri..kejap yer nk cri note impian beliau.
                                
                             1          
                             2 
                             3

sblum mlaikt maut cbut nyawa aku..
sblum roh trpsah dri jsad..
mgkin esok,mgkin sat g,mgkin 5 mnit g...
nih iimpian akuh..
>aku nk smyg bg ckop 5 wktu saqi
>aku nk tutup aurat pnuh,,
>aku nk ckap kt mak abah"maafkn ckwa,ckwa xmmpu blas jsa mak abh..
ckwa xmmpu jd ank trbaik tuk mak abh..
>aku nk sgt2 jd muslimah sjati..
>aku nk ckap kt kwan2 aku..aku syg kwan2 aku..jgn jd bdak nkal cam aku..
>aku nk ckap kt msuh aku(mnsia yg xsuka aku)aku xpena dndam ngn kmu smua..
>aku nk ckap kt spupu2 aku..''jd la insan yg brguna'',hrta bkan sgalanya..
n,,,sblum aku mati...
aku nk insan yg ada psword n email fb akuh.[Izzati Samsu n:Hassan Jeffri]..tolong deactivekn fb akuh...
last dri akuh,kpd rmja d luar sna..jdlah insan yg berAGAMA,n brguna..
------------jauh d sdut hati aku-----------------------
---aku takot xsmpat tunai sgala impian aku d ats---

[sitinurazwatiabdmanap/sharifah]

nin dia notes dea...
harap2 beliau dapat tunaikan sgala impian bliau d atas...

---------sekian berita jam 10.10 minit pagi------------------

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...