Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

secara tidak disengajakan...maka lahirlah entry ini..title entry ini mungkin agak pevert bg budak spara matang..
aku ykin reader yg trjah entry ini smua matang2 kan,.?untuk mnyedap dan mnyelerakan para reader untuk mmbaca entry ini,izinkan aku berpantun siket ya..

kalau takut dilambung ombak,
                       jangan brumah di tepi pantai,
klau rasa nk jadi istri xlayak,
                  pndaiy2 la mintak cerai..

10 mnit kut aku kmpul ilham nk create srangkap pntun yg relate ngn main objective entry ini ok.

baru mukadimah ya reader skalian..


eeeiiieww,,,klau xsgop na tgok tutup tlinga na~~itu yg slalu saya amal kan..

one more
mintak djauh kan la jd cmni..

menurut keterangan ..wanita ini telah berbuat curang dengan suaminya .. bab tu la kemaluan dia dibakar suami.. kesian kesian (yg ni aku copy k)

ok..yg baik jadikan tauladan yg jhat jadikan smpadan..bukan niat saya post entry sbgini untuk mengaibkan mana2 pihak.
tp..skadar prkongsian..ini baru azab di dunia,macam mana kt akhirat nnt??sluruh badan di bakar..
aku takut..ya laa..kita manusia ok..manusia mana yg trlpas dri wat salah..
sbb tuh la kita kena sntiasa beringat,brfikir sblum bertindak..

that's allll...

Comments (1)

On October 25, 2011 at 10:24 AM , miramasdar said...

eeee ngeri nye..

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...