Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

emm..aku slalu x update bnda2 pntg lam hidup aku kan..yg x pnting galak plak aku dok bcerita kt sini.
ok untuk pngthuan mnusia skalian alam. di ketika entry ini dilahirkan,saya siti nur azwati abd manap sdang berfikir,brfikir apa?macam2 la jaiy..kau nak tahu ape?plih 1 je dri 1000..eh lmbab la kau buad plihan,sinilah aku cerita.skrang,saya tenga fikir macam mana na siapkan lgkah 1.harap sgt2 bo0m mlam ini mmbantu. saya nak jd jutawan dngan kwan2 saya la.saya nak tolong fmily saya.saya kna lawan,lawan dan trus lawan lah.
msty kau,kau,kau dan kau xfaham apa aku tenga merapeik ni. xprlu lah kau kau dan kau fham. klau kau interest nak jd hebat jumpa aku ok. eh,suke hati aku aje kan.haha tahapahapa aja.
sudah lah.malas brcerita psal itu..kamu,kamu ini tahu tidak. ade la sorang budak pmpuan dlam klas saya tuh..dia mnat kat sorang laki yg jugak pnghuni klas yg sama.malang tidak berbau.,sang lelaki itu sudah pun ada kksih hati. si prmpuan ini tidak pernah skli pun mluahkn prasaan kt laki tuh. mereka lbih slesa brkawan. kawan punya ler rapat. tah tsunami ape tah mlanda tetiba aje si prrmpuan itu mula obses dgn laki itu. perghh..amat ksihan kan prmpuan itu. sudah jtuh ditimpa tangga pulak. dah la ditinggalkan balak yg sperti hram jdah itu, pastuh jtuh hati kat kpunyaan orang pulak..ksian2 ok si prempuan itu kuat.dia truskan khidupan sperti biasa tnpa frust2.untuk prmpuan itu..tabahkan lah hatimu. stiap yg brlaku ade hikmahnye..mc d bukan 1 cwangan,bmw bukan sbijik.tiba2 ja.haishk pning btul pnulis nih. okie.


Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...