Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

Assalamualaikum(bg yg muslim)..n salam sjahtera reader terhormat skalian.entry ini dilahirkan brtjuan untuk sharing dngan anda smua kisah sorang anak muda yg bleh generate incme sperti dibawah..actually,bkan dia sorang jaa ok,rmai lg yg saya jumpa tp saya tidak kenal sngat mereka2 itu..yg ini saya knal la jugak.
amir,izinkn aku dscribe sal hg siket naa..
beliau  dia yg saya kenal Amir baik knapa amir baik?sbb dia mang baik pun.(amir baca tobat syok). Amir senior saya time kt MRSM beseri dulu. tp saya tidak knal dia sangat ok cz dia bukan femes pun. yg saya pena dngar psal Amir time mktab dulu,dia nih budak yg agak buas nakal,pndaiy nyanyi.n WANTED la.

lagi pasal AMIR..dia,sorang vokalis band GIDTA ..klik lah kt GIDTA tuh lau na dngar soqa amir.
ok ini amir punya hrta zman dia muda2 dulu  dia xmaju dulu
this is amir punya nset torchlite
amir slalu cakap,sapa kita dulu xpnting..

tgok harta dia yg skrang lak..
ha tudia,,Samsung Galaxy s2..

dari nset torchlite ke Samsung Galaxy s2,,1 bntuk transformasi yg drastik

hebat kan..xcaya? lg?
tgok nih slip gaji dia..
SEKADAR PERBANDINGAN : Pendapatan MINGGUAN seorang anak muda lepasan Kolej Matrikulasi hampir menyamai pendapatan BULANAN seorang Fresh Grad. Online Business makes it possible! HEBAT!

LEPASAN MATRIKULASI,19 TAHUN,KEDAH
by week/per week
tak seronok la berjaya sorang sorang
saya nak semua kawan kawan saya berjaya jugak
nak tolong pun salah ke ?


kt fesbuk tuh kita slalu tgok kan org tayang duit ja..tp msti kita musykil where that duit come from??infinity downline kah?MLM kah?curi kah?rompak bank kah?..itu korang pegi tnya dorang sndiri ok..
ok..today,saya tayang kat anda slip gaji.hope anda x muykil lah ok..lau musykil direct tanya amirudin hizadin sndiri ok..

 amir makin maju since dia tlong kwan2 dia yg lain jd maju cam dia jugak.dia suka tlong orang..dia xpena bangga n riak sgt pun dngan incme n smsung galaxy s2 dia tuh.yg slalu aku dengar dia cakap"nak berjaya x best klau brjya sorang2" brjaya ngan kwan2 baru nikmat.

kita smua ada plan A kan?plan A untuk student cam saya nih..diploma.kjar pointer elok untuk smbung dgree..pkaiy pnjaman   hutang ptptn.then caqi keja..qeja?tu pun klau ada rezeki nak dpat qeja.lau dpat pun basic gaji untuk degree holder bnyak mana sangat..hutang ptptn lagi.kumpul nak kawin lagi.(klau dpat laki kaya tuh untung la)..nak bg kat mak abah lg.cukup kah?ok..cuba anda pjam mata 5 mnit..byangkan klau trus dngan plan A..n xdak lgsung plan B.xkan xmau pkai qeta hebat?ada rumah besar?apa salahnya lau kita dah start generate incme dri skrang,xmau ka bg mak abah kita hidup snang?

p/s: Amir dah aktifkan plan B dlam hidup dia..dia dah tolong saya.dia dah tolong hampir 1 batch dia.
kawan2 dia pun ramaiy yg dah brjaya.dah boleh tolong parent.dah boleh kasi duit kat adik2.
anda yg sdang membaca ni?bila lagi?smpaiy bila nak brgantung hidup dngan duit mak abah..survive pkaiy duit ptptn.ptptn 2 pun kita pnjam ok.nnt nak kena bayar juga. ok..reader skalian, anggap la entry nih 1 pluang untuk anda ubah hidup anda. 

"peluang yang besar itu datang scara tiba2..datang x tentu masa,datang d saat kita kesempitan atau kesusahan,nilailah pluang itu dengan bijaksana. rebutlah peluang yang besar itu kerana peluang yg besar itu boleh brlaku dengan tiba2"-Hamka-









Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...