Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

Salam ukhuwah kpada readers yg trsesat terterjah wilayah aku yg hina ini. yes blog ini tmpat aku melahar sgala suka dan duka aku. tmpat aku mlampiaskan nfsu marah aku di sini. tmpat aku meng'hooraykan' cerita gembira aku di sini. 

Sesungguhnya aku sndiri sdar, aku seharusnya mengadu masalah aku padaNya yg Maha Esa, hanya Allah tempat aku mengadu. yes, aku taw! kalau aku terjemahkan segala keserabutan aku kat cni pun, x akan mmbantu aku, malah mnjejaskan reputasi aku sbg... sbg apa ek...hmmm sbg manusia lah kowt.

ada sorang hamba Allah nih, slalu psan kt akuh. kalau rasa hati x tnang,tnangkan hati dgn baca Al Quran,
n ada sorang lg hamba Allah nih psan.. klau ada MASALAH, jgn fokus masalah, fokus MATLAMAT..

he said: kita  bukan Superman or Wonderwoman,depa pkaiy underwear kat luaq,kita pkaiy underware kat dalam,depa bleh wat manyak keja dlam 1 masa, kita ley wat 1kerja ja lam 1 masa.. so wat pa kita nk fokus kt bnyak bnda,,juz fokus kt 1 prkara yg brfaedah..
knapa msty fokus dkat masalah, bukan bg faedah pun..

kita sekalian cuma perlu,harus, n wajib
fokus matlamat nescaya kita akan selamat.


thats all!!

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...