Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


contohilah sikap si pemancing
seorang pemancing yg hebat x akan fokus masalah or smthing yg boley uji ksabaran dia,dia cuma perlu fokus matlamat dia,matlamat nak dapat ikan besaq,
dia x akan anggap umpan sbg masalah dia, dia x pernah kesah klau kena brdepan ngn ombak besar kat tengah laut tuh. yg dia tau,dia kena dapat ikan besaq.never give up..
hebat kan pmancing!!erm...aku bwu sdar,2,3 hri ni aku asyik fokus msalah ja xfokus mtlmat :'( ptut la aku stress.

p/s : kpada pmancing2 d luar sana, pncing ikan naa..jgn pncing pmpuan suda..
 · Dislike ·  ·  · 23 minutes ago near Ayer Keroh, Melaka






eei!!!aku bnyak cakap ka? aku cuma bramah mesra mana da cakap bnyak, gpun aku skrang da x 

x banyak cakap dah. . . heyyy,,buleh pulak samakan aku dgn ikan sawah sbb bnyak cakap

hai laa...adoi,. ikan sawah bleh cakap ka? katun ngat aih.. ikut teori aku lingkop..

xpenah lg laa aku dngar ikan sawah bcakap.

kalau dia qeti bcakap  mmpus.. mati kempunan aku x dapat makan bantut ikan quan..

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...