Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

yeeehaa...dah lama kowt aku x mnapak kat cni.,memang super double triple hyper bnyak lah kisah yg aku nak cerita kat cni.betapa maha sibuk nye siti nur azwati ni smpaiy x smpat lgsung nak update lgsung latest xtvt dia tang nih. yessza aku ngaku aku mang x smpat lgsung nak mlahar kisah suka duka seharian aku  kat cni sbb sibuk sgt mlicin n mlancarkan pntadbiran negaraa..aissehh,cam sengal lagik. aku bzy manage biz lah..

11032012

tarikh keramat ni membawa 1001 knangan lam hidup aku, tarikh ini menjadi sejarah baru dlam kamus hidup insan yg bernama siti nur azwati ini. apa terjadi ? haha. kali pertama naik ktm laahh..
apa kena ngena ngan tajuk kt atas~~abaikan~~

aku(azwa),aja,zira n imah..

haish..malu nak cerita, apa yg jadi.. biar la kami 4 ja ingat pngalaman naik ktm nih smpaiy mati


dari rendah ke tinggi
(azwa,aja,zira,imah)

she is my besty,my core leaders,my class mate, my state mate.. my uni mate..


Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...