Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

ehh.. jap nak p tutup tv sat.. sat na. 

ok smbung mncari aksara.. haiy laah,gelap.. nak ja aku psang spotlight kat lappy dgn harapan boley mnaip bila tutup lmpu (bukan tutup dgn kain na) mksud akuh bila dalam gelap. tatkala jari mncari aksara, otak membengkak n minda mula mencerna. disaat ini sgala yg terbuku+pensel+calculator *cuba merapu tp tidak mnjadi*  dlam fkiran aku nih aku trjemahkan sgalanya kat cni okaiy. tidak lah aku pndaiy berkata-kata mcam budak laki sbelah pintu ^mungkin sebab rumah aku ade 2 pintu kowt^, tidak lah aku punya follower seramai follower lyssa secret. biar pun aku tidak shebat itu, namun aku tetap bangga jd dri aku. aku pcya.. stiap hmba Allah yg lahir kt muka Bumi  nih *makhluk Allah yg ada kat muka Marikh,Zuhal,Pluto,Uranus n the gang jgn trasa lak yer*  punya keistimewaan trsndiri. dunt worry if nobody dunt know u, but be worry if u dunt know urself. believing urself, appreciate ur talent n ur ability. klau hari ni, kau kata kau x yakin dgn kbolehan yg kau ada itu dah mmbuktikan kau gagal mengenali diri kau yg sbnar. 

untuk hari ini, apa yg aku rasa nak mlahar di ruang sekangkang kera nih, aku sndiri mngaku, kdg2 aku rasa xknal sapa akuh, aku rasa cam xcaya aku wjud, *itu bahaya* . aku trsedar aku wjud bila ada org pgil akuh.. hah, tah papa.. ja kn. tp itu lah knytaan. knapa eh jd gitu? mental disorder kowt..haish.   apa eh aku nak taip lg kt cni. ahh, apa aku rasa aku tulis ok *tentang rasa-astrid*..
aku rasa sakit telinga bila dengar orang bising2 n bgaduh.. aku xsuka baca paper brita harian, aku x suka tgok tv3.. aku xsuka dgr orang berucap. haish, tukar topik. *xsgup nak truskan topik nih dah*

aku,, aku rasa org yg tenga baca entry nih tenga garu pala cz xfham apa aku crita,. ah, mindyourownbusiness.!!

aku.. aku dpt  rasakan jugak, ada sorang ja yg tenga senyum baca tiap patah laharan aku nih. ya i wish u were here biskut bintang!!nahhh..terkeluar dah, *ffffuuu...* ermm kan aku dah cakap td, sgala yg aku laharkan dcni, smuanya tentang rasa...


noktah here :)

pic skdar hiasan =p

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...