Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers



1513
sa tur day
16062012

apa la aku nk tulis nih. haishh, layankan ja apa aku na bicara d cni ya. aku addict nk touch up blog 2,3 hari nih. khusyuk study tutorial kt blog lyssa. haha, nmpak mcm buang masa kan. btw aku puas bila aku jumpa tmplate yg nmpak cool kt mata aku. trus sja aku dwnload . dan hasilnya tmplate aku jd lbih mtang dri sblum nih. 

sdar xsdar mang tidak sdar pun, smlam aku tertidot tnpa shut dwn lappy, tnpa switch off lmpu, tnpa bsuh kaki,tnpa gosok gigi,tnpa ...tnpa surat bnang  ha itu mlampau. hal ini dsbabkan, blogging lah. jgn salah kan blog salah kan dri sndiri yg suka buang masa. disebabkan smalam aku tidot bgitu saja mnyebabkan hari ni bnyak keja yg trbengkalai. yg best nya, keja orang lain laju ja aku siapkan. aku di kerah ct h**** mrgkap kakak tiri aku dlam blik nih untk mnyidai kain bju dia. at least ada jugak side job aku beside bloggin'. 

xmau meraban panjang2 sangat, skadar mluahkan apa yg ku rasa, dan kini ingin kmbali ke alam nyata, mnyiapkan sgala tuto yg bsepah, nak taw gak ke apa yg bsepah sangat  tuh? mereka2 ini adalah, tuto mechanical fluids 8 soalan, n tuto manufcturing proses 5 soalan. 



skadar hiasan, nmpk mnarik pic nih!!
oit kakak tiri, cpat la balik.!! bosan doh dok sorang2..



Comments (1)

On June 21, 2012 at 4:39 PM , Lokman said...

hehe.. dah ketagih ni.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...