Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers



aku dah d bri kbebasan untuk brgrak bebas.. 

tringin jugak aku pun.. pulun tqejun buggy smata2 nak org snap aku..
*bukan desperate na*
aku x reti pkaiy make up..n xreti edit gmbaq mcam cek ah
aku xdak hnset canggih2..

tp.. aku ada impian yg besaq sngat..rumah tuh ker? ha x tau lah mungkin kowt..

aku xreti pakai tudung belit2 mcam depa. aku mang suka serabut2 lagu tuh. org nmpak srabut, tp aku nmpak cool.*mmpus p la mata aku*


kalau ada orang kasi.. aku amik,..


aku memang buas, dok x sengap.. bgoncang natang buggy tuh. naseb lah ada 
dia nih

Comments (5)

On September 26, 2012 at 7:42 PM , Lokman said...

kat mana ni??

 
On September 26, 2012 at 7:43 PM , Kejora malap said...

tasik darul aman. mai kedah nnt saya bawak pegi

 
On September 26, 2012 at 7:49 PM , Unknown said...

seronok hangpa pi jalan2 na..hehehe

 
On September 26, 2012 at 8:22 PM , Lokman said...

ooo... boleh jugak.. hehe

 
On September 26, 2012 at 8:29 PM , Kejora malap said...

cik mun.. mai laa, best tmpat nih jd tmpuan orang wat photoshoot

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...