Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

hai. assalamualaikum pembaca setia sekalian.
entah-entah tak dak pembaca pun.aku ja syiok sorang-sorang, bajet macam ramai ja yang dok pulun baca karangan aku. ahh tak kesah la ada ke tak da pembacanya yang penting aku menulis dan aku jugak yang membaca.

ahh, propa lebat aku. sembang saja tak mau update entry dah. padahal, terpaksa jugak menulis. ya dah aku tak mampu bercakap aku menulis la. aku tak mampu cakap bukan sebab aku bisu, tapi mulut aku berat nak buka. susah nak cerita kat orang apa bala bencana yang sedang menghantui hidup aku. better diam saja dulu, tiba masa aku share la.  dalam entry aku yang sebelum ni, aku ada terbitkan sebaris kata-kata 'mungkin ini entry last aku' . ternyata statement yang aku lemparkan itu sudah tak relevan lagi sebab aku lahirkan jugak entry baru.

huh. dahaga pulak. sllllurrrppp. *sedut sprite senafas*

ok, kembali bertenaga.  sebenarnya banyak benda aku nak cerita. tapi aku tak tau dari mana nak mula. so tak payah cerita laah panjang-panjang. bukan hang nak baca sampai habes pown.kan?

geram.
aku geram kat washing machine. telan duit.mesin haram tak jalan pun. disebabkan kehabesan juga kekeringan syiling. aku tinggalkan saja baju bersama sabun dalam washing machine tersebut. dengan niat, aku p makan dulu lah. balik nanti aku sambung basuh baju tuh.

makan.
malam ni aku kuar makan dengan arif. dia bawak aku p makan kat klebang. ANAS seafood. mungkin perut aku made in laut china selatan. sebab tu kot aku fanatik sangat dengan makanan laut nih. aku makan Nasi Goreng poktek. air jus nenas. dia pun makan nasi goreng poktek jugak. air nescaffe. puas hati la makan nasi poktek tuk. kalau kat kedai biasa, orang familiar dengan nasi goreng seafood. RM5. tapi nasik goreng poktek nih lagi umm.. mampu mengiurkan sesapa saja yang melihatnya. nahh kencang aku promot Nasi Goreng Poktek,nak tunjuk gambar tak snap pun tadi. ok. sukacitanya aku memotretkan Nasi Goreng Poktek nih kat kalian,kalian bayangkan sendiri ok. nasi goreng Poktek nih, ada ketam, sotong, n udang. haa.. kalau nasi goreng seafood biasa tak da ketam kan.
so, aku sarankan sapa nak rasa boleh la p restoran ANAS seafood. lokasi Tanjung Kling.Melaka
jangan dok p saja atau buat lawatan sambil belajar pulak kat situ. jamah la apa yang patut.
untuk crew-crew JJCM, kalau nak shoot kat situ pun ok jugak.haha.



semangat aku promot restoran nih.ahh tak kesah la. yang penting aku kenyang..

err, aku rasa sampai sini saja kot. aku tak mampu nak teruskan cerita lagi.

adioss~~

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...