Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

eeii, tgn kak ifa ni, kacau lah. gigit kang


eii,pipi qalish nih,cubit kang.

err,mama.. i'm thirsty :'p

huh~~ cpat la, nak susu...

orang cakap, bibir saya macam bibir kakak saya..err ye ke??

ini habit baru sy, kemam mulut

cepat laa... snap pic ifa ngn belon nih..

ifa x nak ice cream tuh, ifa suka maen belon jer..

rugi lah ifa x mkan baskin robin nih, mak lang sentai smua noh...

ini mama kami..

qalish stared on BR'S cup, nak ke? ha tunggu bg besaq sikit noh

saya rasa saya comel bila kemam mulut macam nih.

ya.. ternyata saya lagi comel bila senyum macam ni

tapi kakak saya cakap dia lagi comel bila specky n muncungkan mulut macam ni..

tapi, saya tetap comel walau dibungkus macam ni pun,

kakak saya yang poyo ni, memang suka renyih tunjuk gigi dia lagu tuh

hehehe...
ahh... qalish tidow dulu arh, malas nak layan kakak sorang yang suka posing2 nih.. zZ

Comments (1)

On November 8, 2012 at 5:48 PM , kucing hitam said...

comel betul gambar dia kemam mulut tu..! hehehe..=D

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...