Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

19012012 2013
sabtuday.

Assalamualaikum, hai sedara sekalian. bertemu kembali kita di layar maya, membaca lahar-lahar aku yang tak seberapa ni ha. kih3.*intro xdak motip*

aku rasa, hari sabtu minggu nih lain sikit dari sabtu-sabtu sebelum nih. klau sabtu sabtu sebelum ni, aku penuhkan dengan aktiviti membuta sepanjang hari,tapi sabtu minggu ni aku penuhkan masa bersama dengan biskut kecik and the band, choi. band lah sangat,kembang berjela depa sat g. sapa biskut kecik? aku panggil dia kecik nama betol dia haqimi razi. mempunyai ketinggian 159.kuangkuang.. lebih 9 cm saja dari aku. see, pendek kan dia. but awesome comel .keh2,*gaya mengipas*. beliau adalah seorang pelajar baru di adtech melaka./ahh. xperlu lah aku buat karangan autobigrafi pulak untuk si kecik nih/ juz ringkaskan cerita. kecik nih sahabat kepada my <3iskut <3intang lah.^^..aww,gedik jap. sedari fithri berada di seberang sana sekarang nih,seberang mana?nuh singapore nuh haa.,kecik la yang banyak support aku. and kecik jugak lah yang banyak support relay kitorang. kecik jugak la yang banyak bagi momentum kat joe*biskut bintang*  untuk berubah. dan kecik jugak la yang banyak support aku bagi semangat ke aku.*pergh,kencang gila aku kipas kecik*. motip aku lepak dengan kecik, aku mau korek cerita pasal fithri lah. aku sedar, aku tak penah nak ambil tahu pasal dia sebelum nih. bagus kan aku. even waktu dia kat seremban dulu pun aku tak tau sangat dia kerja apa, dia buat apa. aku selalu buat tak peduli ja kt dia. aku memang awesome prihatin kan. :(  kecik banyak tau pasal dia,that's why aku jadi rapat dengan kecik. Alhamdulillah, lepas aku dah korek sedalam mungkin perihal dia yang dulu, aku cool ja. memang ar gelabah sikit tp aku boleh trima dia seadanya. mana ada manusia yang tak boleh berubah kat dunia ni kan. mana ada manusia yang berdosa tak ada masa depan. bagi aku, lebih baik jahat-jahat dahulu jadi baik perlahan lahan daripada dulu dulu baik alim warak tapi sekarang berubah jadi jahil. memang susah nak berubah dari jahil ke baik.tapi perubahan ke arah kebaikan tu kan satu proses.   sapa kita dulu tak penting bro. 

*pause*

noktahkan pasal hal itu. berbalik kepada objektif utama aku beranakkan entry nih. aku juz nak cerita yang hari ni aku keluar lepak dengan puak puak yang baru di kenali. caittt, bajek bepuloh orang lak kuar lepak dengan aku kan. padahal kami berlima saja yang keluar kelmarin, kecik,alif,abg apa tah nama dia, naz n aku. see,hot dak aku. aku sorang saja perempuan.*nada riak*. aku banyak bercakap dengan kecik n alif tuh ja. kebetulan si alif tuh sekampung ngan aku.choi.. tak sekampung sangat laa. cuma ada la sedara sedara dia yang sekampung dengan aku. perjalanan aku start pukul 1000 pagi, aku bangun pkul 9,mandi n siap comel2. berjalan kaki p mydin nuh.sumpah penat. 20 minit ada la kot jalan kaki p mydin sbb nak tunggu bas.

sampai mydin aku tunggu bas,naik bas p melaka central. susah kan kalau xda tranport sendiri. 

sampai mc, aku terus cari kecik ah. aku bawak depa p dp. cait.bajet sokmo.aku tour guide? tour guide bidan terjun ja, haha.

 *pause*

nampak dak permainan aku di situ. dua kali pause dah. signal aku dah cemuih nak mengarang la . nak letak gambaq, kami tak snap gmbar pun kuar smalam. k, untuk tidak mengecewakan jemaah pembaca sekalian. aku tempek lah sekeping gambar dak kecik nih haa.

Biskut Kecik
phew~~, sorry abang ngah! wa sabotaj dp fb kecik.kah3..

caption: aku makan banyak kmarin. hari ni pun aku makan banyak. k bai :)
//caption yang tiada motip.//



Comments (1)

On January 20, 2013 at 5:29 PM , Sabella Mohamad said...

memang rockk la akak . lepak dgn geng-2 laki tu . mewakili seluruh wanita-2 di malaysia . ehhh . HAHA

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...