Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

1758
20/3/2013

hai, awak yang tengah membaca.  salam Final exam kepada sesapa yang tengah menduduki final exam macam aku,. dua paper telah selamat di tumpaskan. 4 lagi menanti. dan, Alhamdulillah , hari ini aku selamat menjawab paper DENG2113 microprocessor dengan jayanya. aku tak nak over confident sangat, tapi naluri aku kuat mengatakan yang aku bakal dapat A untuk subjek nih, phuiih ini poyo maha hebat namanya. bukan poyo lah, aku cuma satisfied dengan apa yang aku dah conteng atas paper exam tadi. tak macam paper thermo yang berlalu dua hari lepas, aku belajar bagai nak reban sampai cekung mata, tapi tak dapat jawab dengan tenang. kenapa? ya adik-adik, di sini akak nak kasi peringatan kepada adik2 yang masih sekolah or sedang menuntut, tak elok bertungkus lums belajar last minit macam akak nih, masok dewan exam gelabah jugak. haha.  *ceittt intro jaoh menyimpang dengan tajuk*

ok, masok kepada main objektif entry ini di beranakkan. aku cuma nak bicara sikit pasal perempuan. dan untuk bapok pun boleh jugak tapi kalau lelaki nak baca pun tak salah aar.

MEKAP/MAKE UP/TOUCH UP/SOLEK MUKA DAN SEWAKTU DENGANNYA.

aku tak berapa berkenan sangat dengan those yang suka palit mekap tebal nak cantik lah kononnya. mak aiiy, yang palit eye liner tebal tebal. macam p*lat . kadang aku terpikir, tak rimas kah bila pakai mekap tebal tebal nih. haha,. eei kulit muka pun nak bernafas jugak lah.


cun gila bak hang!

nak ber'art pun tak payah la nak over sangat kan. haha, entah la. aku malas nak condem banyak banyak pasal mekap tebai nih. kang hang kata aku melayu tipikal sangat pulak. haiss, dah nak buat macam mana., mata aku ja jadi tak berapa selesa bila tengok orang pakai mekap tebai2. 

ok thats all. kalau rasa nak berkongsi tips penjagaan wajah, sila letak di ruangan komen saya. al maklum lah saya tak berapa nak terra bab bab nih. haha k bai. Assalamualaikum. :)

Comments (2)

On March 20, 2013 at 6:28 PM , Lokman said...

semoga dapat keputusan yang cemerlang. ^_^

 
On March 21, 2013 at 10:06 AM , Unknown said...

hahaha..kdg2 nak solat pun susah klu pkai tebal2 ni..

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...