Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

GF suruh BF dy stop merokok .
GF : awk ,stop rokok demi sy boleh?
BF : sy kenal rokok dlu ke awak dlu?
GF : rokok :(
BF : oke kalaw mcm tu .mmg xlah nak lupakan rokok ni ^o^

BF jeles tgok GF dy layan ramai org kat fesbuk .
BF suruh DEACTIVE .
GF : sy knal awak dlu ke PESBUK dlu?
BF : pesbuk :(
GF : oke so mmg tak lah nak lupakan pesbuk ^o^

#INI VERSI FACEBOOK.gua copy dari fb.

Versi AKU

aku: Awak, kurang kurangkan lah merokok tuh. gila apa sampai dua kotak sehari. 

dia : emm.

aku:bebel lagi. aku tak suruh kau berhenti mrokok,tp kurangkan lah sikit. sehari sebatang ke. dua hari    sekotak je ke. kedarah sampai dua kotak sehari . bukan kenyang pun

dia: emm. iyee...

aku:emm, lantak awak lah. kedarah la rokok tuh sampai kenyang.


nota kaki: give up dah nak suruh dia berhenti merokok. merokok lah sampai lebam. k bye

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...