Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

jumaat. 27.9.13

selesai discussion untuk projek machine design . aku sempat brunch kejap. berhot box bersama esaf dan mira.
perut kenyang,kami pulang.
lentang badan niat nak lena sampai petang.
capai telefon dail number abang.
sekali tembak dan abang return call.
dengan selamba.abang tanya nak balik kampung x?
apa lagi. aku dengan terkinja kinja jerit nak.nak!
capai tudung sarung kepala.ajak esaf hantar mc.

5.15 pm
sampai tbs.
naik ktm ke putra. sampai putra tunggu abang n kak ida datang jemput. sambil mencangak atas jejambat tuh.sempat la aku habeskan sebab KATARAK.

singgah mandi . makan kejap rumah kak ida.selesai kemaskan diri
kami (aku.abang. k.ida) berangkat pulang ke megat dewa.

3.00 am
arrived. Alhamdulillah.
sampai megat dewa dengan selamat.

28.9.13

misi mengecat rumah.
ambil berkat rumah baru siap. aku calit la cat sikit sikit.
ada jugak la air tangan aku.hihi.
tebgah hari. sedap la lunch. makan masakan mak.
puas hati. walau pulang dua hari saja. at least dapat belasah masakan mak cukup cukup.

29.9.13

sekarang ni. sedang menaip.
dalam kereta. otw balik melaka.

*pause*

published! mmuahh.

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...