Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers



Story
Tagline

jadi lah seteguh rel keretapi.masih utuh walau digilis saban hari


KRONOLOGI HIDUP SEORANG KEJORA MALAP

aku azwa. asal kodiang.kampung megat dewa.kampung aku best.tobat tak muhung. masa aku form 1.aku sekolah megat dewa.asrama tepi bendang.best bak hang. form 4 form 5.aku pindah sekolah.masuk MRSM beseri.tak best pun.sebabnya. dua tiga hari lagi nak trial. aku kena JDRM.aku tau sejarah buruk tak bagus dibanggakan.umpama bangangkan diri sendiri. tapi.nak buat lagu mana.itu ja rekod paling lejen penah aku ada. aku bukan atlet sekolah.tak berjewatan tinggi dan tak berpersatuan.mengaji memang lingkop lah. Berbekalkan result yang cukup cukup makan, aku menyambung pengajian dalam bidang kejuruteraan pembuatan di sebuah IPTA di Melaka. sekarang dah tahun akhir. aku harap pisang tak berbuah dua kali. aku nak TAMATKAN PENGAJIAN di sini dengan jayanya.
sekian.

support aku untuk menulis dengan lebih maju.

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...