Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


NIK MUNCUL DAN HILANG. VERSI PENDEK.


Dia muncul. Datang bersama bayu.
Dalam dingin malam, mencuri hatiku.
Kelembutan,keindahan paras melemahkan iman wanita ku.
dia tak peduli tiap kalimah keluar dari bibir ku tatkala berbica dengannya.
Dia tenung dalam mata aku,dia menilik segenap penjuru wajah aku.
Aku pula ralit menilik bulan indah di hadapan kami.
Aku jadi tak keruan bila dia terus terus cuba hampiri aku. aku lemah
Aku lemah la bahalul! Jauh sikit dari aku.
Tak sempat mengenali dia lebih rapat.
Dalam pertemuan kami ada penghalang.  Dia hantar aku pulang.
Tanpa menyoal panjang. Tanpa sepatah haram dia tinggal aku bersama sekelumit harapan.
Harapan yang dia akan cari aku semula.
Tapi.. haaram. Lesap dan terus hilang sampai sekarang.

NiK. Nik. Nik. Nik. Nik. NiK Nik. Aku sumpah kau jadi ______

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...