Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


dua malam lepas.

sedang aku bergelana,
bersenggama dengan segala bencana.
bencana bencana tugasan yang diberi
menderitakan.
huh. menyesak minda .
mencabar akal.

balik si kawan sebilik
merembes kemarahan terhadap aku.
aku yang tak berperasaan
aku yang kejam.
aku yang silap buat percaturan.

berkali aku minta maaf.
ingat dapat redakan amarah dia.

dia makin menanah
aku pulak naik marah

aku bila naik marah,
setan lah jadinya.
habes segala bersepah.
disepak, ditendang
di campak dibaling
.
keluar bilik. menanges sekuat hati.
memang rasa setan tepuk tangan saja lihat keadaan aku
yang serabai saat itu.

.       .               . .          .              .               .             .                  .                            .....

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...