Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


3/12/2013

Assalamualaikum.

paling utama matlamat aku lahirkan entry ini adalah untuk menzahirkan rasa syukur yang tak terhingga. Alhamdulillah, Allah bagi peluang untuk aku mengubah atau mentransformasikan sedikit hidup ku. Allah titipkan satu amanah baru untuk aku menjadi pemimpin mahasiswa,
nyatanya aku sendiri belum cukup sempurna dalam memimpin diri sendiri. aku harus belajar. banyak yang harus dipelajari. yang penting berani. semangat dan nekad.
jadi, apa saja tohmahan orang, kita harus tadah telinga saja.
yang penting niat. niat yang utama.
biar Allah saja yang mengetahui niat aku. apa perlu dihebahkan, kalian yang negatif tetap juga denga persepsi kalian yang negatif. kalian yang positif, terima kasih kerana menyokong aku. terima kasih kalian yang mengundi, yang menaruh kepercayaan pada aku. In shaa Allah, suara kalian akan aku dengar dan kita sama sama berjuang.

bagi aku, kalau manusia bersyukur sedia,
hidup aman sentiasa.
manusia asyik merungut saja,
bersyukur tiada.
hidup sengsara.

yaa kalian. semua.
hampa yang rajin dok baca . saja nak habaq bagi. aku menang pemilihan MPP pilihanraya kampus UTeM baru baru ini. dengan rendah hati, dan jujur aku kata. aku tidak berharap untuk menang atau mengejar publisiti, cuma yang aku utamakan sekarang.aku harus berubah. menjadi seorang manusia yang bermanfaat.
 kita semua dilahirkan untuk menjadi pemimpin. coretan aku tidak berakhir disini saja, lain kali aku cerita lagi
aku mahu tidur . mengantuk sudahhhh



sekitar hari mengundi. naa itu dia



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...