Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

2/4/2014

mai beli mai beli...!! tiket muqah tiket muqah,

tudiaa., mai beli kaih mai beli..mai beli oittt

KOTA BHARU..DUNGUN K.T.. KOTA BHARU DUNGUN K.T

ALOQ STAQ!! S.P!! BUTTERWORTH

BUTTERWORTH...S.P,ALOQ SETAQ

jerit aku dengan sepenuh hati di PPP ,Kampus Induk semalam.

 Program Perkhidmatan Bas Balik Kmpung ni merupakan niat aku sebelum aku jadi MPP lagi, sebenarnya program ni bukanlah manifesto aku, tapi niat dan keinginan aku. aku tak punya daya dan tak power nak senangkan hati semua pelajar UTeM ni,aku tahu.. harapan pelajar terhadap Barisan MPP amatlah tinggi, pelajar mengharapkan yang terbaik dari MPP. Jadi, inilah sedikit inisiatif dari kami untuk menyediakan kemudahan untuk pelajar. Aceyywahh.,

Sebenarnya, aku mengharapkan dapat menyewa lebih dari 2 bijik bas, tapi inilah hakikat kerja last minit,
untuk program aku yang sulong ini, aku nak ucap ribuan terima kasih kepada kalian yang turut menjayakan dan menolong aku secara langsung atau tak langsung dalam mempromosikan Program Perkhidnatan Bas Cuti Pertengahan semester 2 ini.



Tiket Murah Gila Bak Hang!! Mana Mau Dapat Murah Lagu Ni woiiii


Hee... Bertugas dengan mengenakan uniform baru. thanks Abang is, dia design baju ni.

ok.. chalo, aku mahu bergegas turun ke bawah membuka kaunter tiket lagi. :)


with happiness,
Azwa.

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...