Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers



Sebelum aku ceritakan di sini kisah terbaru kami. aku dan dia, kesayangan seterusnya selepas keluarga aku.

sudilah kiranya jika kau baca kronologi kisah kami yang boleh tahan hambar namun bermakna bagi aku.

*copy dari blog lama dia yang menulisnya aku jugak,haha --> blog fithri


---EPISOD PERTAMA KISAH KAMI---


22/12/2012 saturday 2244
assalamualaikum.
awak, maaf ea lagi sekali saya tak mintak izin update blog awak. haha,eh blog awak,blog saya jugak kan.
ok kita mula mengarang..begini cerita dia. akibat terlalu rindukan fithri, aku mengambil keputusan untuk explore timeline fithri sebab nak cari tarikh kitorang punya first date.haha, aku mana la nak ingat kitorang start kenal bila.selepas explore timeline dia, aku explore pulak inbox fb aku (azwa). nak cari first conversation kitorang. haa, punya la tak da kerja. scroll up older mesej.
dan hasilnya.
selongkar punya selongkar, aku jumpa la date kitorang jadi friend kat fb. 24 april2011. time tuh aku belum masuk utem lagi. and and tak kenal pun dia. sape yang add sape tah.

6/2/2012. date first conversation kitorang. :)
haha..punya la susah wa scroll up nak tgok older msej.last2 jumpa jugak.
2 hari chat. kitorang rasa macam dah lama kenal.aku yg kasi number kat dia dulu.


dia.selalu kejut wa bangun pagi :) *korang kalau bosan,boleh la scroll up older mesej macam aku buat ni* nnt tersenyum sorang-sorang.

dia(si pemilik blog ni) dah start rindu aku.

dulu dia rindu aku. tapi sekarang, aku lak yang rindu dia :'(

aww.. detik detik dia cakap dia suka aku. dulu aku tak appreciate dia, tapi sekarang aku rasa aku tak nak kehilangan dia lagi. aku rindu dia.



setelah sebulan berkawan kat alam maya je. kitorang pun aturkan pertemuan pertama :)
3/march/2012..

:) dia bahagia jumpa aku. tapi sekarang. aku pulak merana, nak je aku gi singapore jumpa dia.

see. dia memang serius. aku je maen-maenkan dia dulu.
<3 declare! 20/09/2012

Aminn... Ya Allah, kalau lah benar dia memang untuk aku, kau berkatilah hubungan kami.
kalau orang tanye, kitorang couple ke? aku tak tahu nak cakap camne. camne la kitorang nak 'couple' couple tuh berpasangan,dia singapura*very the selatan*, aku pulak kedah *very the utara*. nak jumpa pun susah. nak contact pun susah.nak berpasangan cemana la. lain la kalau dah kawin.hehe *gatal pulak aku ni yer*
apepun status kitorang,aku rasa aku punya satu relation yang agak special dengan dia berbanding dengan kawan2 aku yang lain. jadi tahniah sebab menjadi antara yang teristimewa dalam diari hati aku.

--END EPISOD MENGADA NGADA NI--

Babak baru, sambungan kisah lama yang belum bernoktah.


Azwa Schizo's photo. 23/02/2015.
Selepas dua tahun dua bulan tak jumpa, sekadar berhubung dalam talian and alam maya jaa,aku nekad nak jumpa jugak dengan dia, motif nye..nak kasi souvenir yang aku belikan untuk dia dari Istanbul. aku tak pernah bagi apa apa pun kat dia selama kami berkawan, sekadar memberi kepercayaan dan sedikit ruang untuk dia menetap di ruang hati aku,dia pulak dah banyak berkorban,berusaha macam macam untuk bahagiakan aku. aku tak nafikan dia tak banyak lafaz perasaan dia kat aku,dia lebih banyak tunjukkan dengan perbuatan rasa sayang dia kat aku. terima kasih untuk segalanya. aku tak kan pernah lupa budi kau pada aku...continue in next article.

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...