Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

Assalamualaikum..salam sejahtera,reader skalian.
apa buat tuh?nmpak cam tenga tenung screen je..arhh wat evelah ape kalian smue tenga buad skrang nih,sapa saya untuk mnyibuk  hal kalian kan..

FYI.,.disaat entry ini dilahirkan,sang pmilik blog n sang pnulis entry ini sdang menjamah dengan lahapnya  Char kuey Teow Berapi yg diperoleh dari warung kt bawah kolej tuh.smbil mnyuap CKT ke mulut,smpat lagi jari mnari rancak mnghasilkan entry nih.lazat..nikmat jugak CKT nih,harap CKT nih bley la bg berat aku yg 4kg hilang tuh mncul balik.~~~aku nak balik brat aku 4kg,CKT nih 800g pun xsmpaiy..=..=~~~

ok..objektif wacana ini dlahirkan bukanlah skadar untuk bercerita perihal Char kue Teow yg aku lahap tuh..tengok tang tajuk sudah.."panjat pagar" apa kena ngena lak ngan CKT.,err..yg tuh mukadimmah jer k.

here begun..jam1330,tgu bas kt cafe FKEKK,tgu bas dgn penuh tidak ikhlas kt situ,,ye arr,aku bukan nak sngat pegi klas snam robik tuh..dlam otak akuh SGM,SGM,SGM,..amir gtaw last mnit p.su na wat sgm,last minit suwuh cari bilik na wat meetg,gila kot..akuh lagi 10 mnit na naik bas g KBS ayer keroh.adehh..ok naik jugak lah bas pegi KBS,masuk klas snam robik,tndatangan,goyang tngan,goyang kaki dan cabut lari..yess..itulah tindak balas aku..drastik dak..msuk klas 10mnit dan blah,ya laa,jiwa aku kt SA nih mang xda sapa bley halang kowt.apa ja bnda yg brkaitan dgn SA,pasti aku utamakan.aku dail kay zack,mngarahnya pick aku,fasya n aja kt KBS..time tuh gak la amir mcj ckap meetg cancle,amat tabole blah..ok,alang2 kay zax un da sampaiy,kmi ajak dia g MYDIN,bli buku..

jam1730..blik dri MYDIN,kmaskan diri n amir smpaiy,..k..aku ringkaskan cerita seringkas mungkin.amir my amik cz na bawak p UTHM..perghh..teruja doh.nak p UTHM.jam 2040 smpaiy UTHM,aduhh terpukau akuh,cantik.besarrrrrrrr,indah..unik,canggih...cantik banyak la dari UTeM,bukan aku xbangga ngan UTeM,,tp fakta.UTHM lagi bsar kowt,,aku malas na cita ada pa kt UTHM tuh..aku p buad natang pa kat sana..itu smua drahsiakan lah..ngeee~~sorry na..xbley na cita kt sini,ltih jari na taip.

haissyyy sumpah malas dah nak criita panjang2..mngantuk smua ada,,ya la balik dri UTHM kul 1,kul 3lbih bwu smpaiy TTU,time tuh ta ley na msuk scara halal dah..so sperti biasa lah...pnjat pagar,masuk bilik tidoq.


ok da abes crita pnjat pagar..tobat sapa baca mnyampah gila kan,memang pnulisan aku xpena dapat A pun dulu..karangan aku slalu jd contoh terburuk dlam klas,,so xley na kata apa la kan law entry nih cam hampeh gila..

saya ngantuk! harap maklum..k tataaaa... :)

p/s sory sngat2 jika buadkan anda dirundung rasa nak pnampaq aku laju2 pas baca entry akuh yg amat xmnarik ini...grrr hahahaha,wat eve....hebattttttt hey~~

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...