Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

monday
121211
in  calculus's class
Hellow3!!na kopi ka neslow?~tapayahnaitalicsangatlakancikazwa~
ok,harini saya update status   blog kat bukunotakecik..t bila saya da beli ipad ke galaxy tab ke saya update la real2.

ok..ini real punya update,yg atas tuh saya copy blik ja apa yg saya coretkan lam buku nota kecik saya..
Disaat, entry ini dilahirkan,aku mngelamun sendiri..mindaku melayang nun jauh dia atas angkasapuri.   mataku terpaku menenung 'papanputih' yg realitinya terlakar coretan2 manis dari mr.calclus..tapi, mindaku xdapat tafsirkan w'pun 1 particle yg tertera dipapanputih itu,

pappppsss~!!!mnampar muka sendiri dengan lajunya~~

ok..aku dah kembali..aku dah kluar dari fantasi ilusi ku sndiri...
y=x/(x+1)
f(x).....

lost..

arggghhh...aku tenggelam lagi,karam dlam kekalutan suara mr.calcu yg aku xfaham sepatah haram itu..

f(x)=x* try f(x)=x*
(x+@x)*=X*+,....

arghhh..natang pa tuh..lost...

knapa aku bljar calculus nih..??knapa?untuk apa?
knapa aku ada dlam kelas skrang nih?
aku hilang fokus..

ok..aku jamin..kalau ada offer kos sastera kt UTeM nih..tobat aku tukaq kos

dah,na tidoq dulu.. k bai


Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...