Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

hari ini yang bertarikh 27122011,aku terasa bersemangat nak update belog..
disaat ini aku rasa sunyi. housemate aku smua balik.ala,depa ada ka xda ka..aku still rasa sorang2 kat rumah nih,gpun sblum nih pun aku buad rumah ni macam hotel,check in bila rasa nak guna,check out bila rasa nak blah.
apa yg aku buad,aku taw itu smua untuk kbaikan aku.aku xrasa aku buad tindakan yg silap.
.
.
.
.
.
sbnarnya entry ini dilahirkan bertujuan untuk mengisahkan cerita saya yg bertajuk "dinner  bersama sifu n orang2 hebat di pusat Maritim Putrajaya. di sini saya isytiharkan bahawa saya amat rasa bertuah pada malam itu. itu adalah pertama kali saya jejakkan kki disitu,ternyata tempat itu amat best,..paling best dapat pulak dinner dgn multimlionaire,sumpah xpena mmpi dpat lalui detik2 ini. bukan nak riak ke apa ka.tp, saya rasa bersyukur cz dpat pluang macam ni.lagi rasa beruah,dapat salam dgn sifu.
malas nak cerita pnjang..tgok pic jelah ok.


 aku amat letiih time nih

k.ct,k.cha <3 jat..sweet lah depa


bnyak g pic yg x d upload..

Comments (5)

On December 28, 2011 at 1:37 AM , Sheraff Boroi said...

Azwa,aku doakan kejayaan ko,
ihklas neh,dan aku bersependapat
bhwa bisnes ni ad potensi,
so, chaiyok2 kawan !

 
On January 11, 2012 at 4:01 PM , FISHY said...

cekwa cun la time ni ! :))

 
On January 11, 2012 at 4:01 PM , FISHY said...

cekwa cun la time ni ! :))

 
On January 17, 2012 at 9:54 PM , Kejora malap said...

thanxs kawans

 
On January 17, 2012 at 9:55 PM , Kejora malap said...

thanxs kawans

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...