Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

skrang saya brada d aras 1 blok b, pangsapuri Taman tasik utama 3,kolej kediaman UTeM.
di saat entry ini di ke udarakanm,saya sedang berfikir,..banyak bnda yg saya fikir.. ya saya suka brfikir,brfikir adlah salah 1 cara untuk memastikan otak saya sentiasa berfungsi dngan baik,

apa yg sdang saya fikirkan?
ok cuba anda tolong fikirkan apa yg ada dalam fikiran saya skrang,
xmampu?
ok skrang,cuba minta kawan anda fikirkan apa yg anda sdang fikir tntang apa yg ada dalam fikiran saya.
xmampu?
ok,mintak tlong kawan anda punya kawan fikirkan apa yg kawan anda sdang fikir tntang apa yg anda fikir tntang apa yg ada dalam fikiran saya.
 xmampu jugak? ha korang g mmpus lah..bnda snang un xley nak setel.

sudah lah,jangan didera otak anda itu,itu aset trmahal anda tahu x.

permainan nya di sini..kita xboleh membaca,mnjangka fikiran orang lain..

kenapa?

sbb Hanya Allah yg tahu..Hanya Allah Maha mengetahui.

saya pernah alami 1 situasai,di mana saya tidak sdar akan diri saya wujud,,bila pergi dpan cermin,saya akan tanya diri sndri,,bila aku hidup?bila aku nak mati?bila aku besar?bila aku mmbesar?
bodoh x saya?saya sengaja mmbodohkan diri sndiri. sbb saya tahu,saya amat kerdil, kita kena sntiasa ingat asal usul kita.,bila saya tanya smua itu pada diri saya. scara auto,saya akan ingat sapa Maha Pencipta..

pernah x reader terhormat skalian terfikir..
knapa Allah jadikan manusia sbg khalifah kat muka bumi?
apa pranan kita sbg hambaNya?
---anda sdang mnjawab soalan ini dlam hati skrang , right?--

berpandukan soalan di atas..saya mnyeru diri saya dan reader skalian mluangkan masa sbntar untuk muhasabahkan diri masing2 ok..

p/s: saya mahu pergi mandi..






Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...