Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


kawan. mungkin aku x pandai berkata2.. ber madah macam kau.
kau hebat, laa.. smpaiy nasik dlam pgan aku pun boleh brlari ke pinggan kau.. ya aku tau
itu bukan salah kau. . . 
mungkin kau x dapat beza apa itu persaingan sihat dgn crossline..
aku rasa kau lbih arif dgn ilmu agama.. dan aku yakin kau lbih faham dgn satu hadis yang berbunyi dia macam nih
" haram skiranya brjual beli atas jualan orang lain"
yaa mungkin bukan salah kau, mungkin dia sndiri mmilih jalan dan pilihan dia,
tp cara yg kau buat tuh x wajar laah. 
dan cara dia khianati aku tuh memang aku xboleyh trima k.
untuk dia yang mmilih kau
knapa perlu mnipu dear??juz tell me the truth. klau dah xsuka lauk yg aku hidangkan juz trus trang n tgur aku,kasi pndapat kau.. knapa msty buruk2 kan aku kawan.
aku x kejam laa..aku sntiasa doakan yg trbaik untuk kamu..tlong renungkan balik, aku sikit pun xharap kau balas jasa aku lah,niat aku dri awal memang btol2 nk tlong kawan atas kawan k..xda niat nak nyusahkan kau pun..

untuk kau yg jugak kawan aku..
kau sndiri tahu, dia itu tanggungjawab aku, knapa x nasihatkan dia. . niat kau amat suci nak tlong dia kan.
tp kau kena sdar k...
Matlamat X menghalalkan cara.
n again...

MATLAMAT X MENGHALALKAN CARA

MATLAMAT X MENGHALALKAN CARA  

faham x?

ok kawan, aku xmmpu nak berkata2 dah.. dah puas aku melahar dcni, mncurahkan sgala isi hati aku kat cni.
aku taw kau nk jumpa aku kan.. aku bukannya pngecut cz xnk jumpa kau, tp aku rasa
 this trouble that scary me today is not a such of problem btween us to be solve.
btol x? xprlu la kita bgaduh pasal bnda nih..
aku mntak maaf klau trsilap n..
jgn risau, dari pihak aku.. aku sntiasa maafkan kau dan kau jugak.

p/s : ku hrap kita sama2 brjaya dgn cara masing2..

Comments (1)

On February 10, 2012 at 3:41 PM , Cik Atien said...

Erm, dalam berkawan ni kita akan jumpa macam - macam jenis kawan. sabar ye. :)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...