Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

benar dikata, xknal maka x cnta, bila dah knal..skpala jdnya.

untuk entry kali nih,aku nak sangat2 introduce one by one rum mate aku n house mate akuh. total housemte aku sedozen smuanya,*12olang la der*. nah sedozen aku pnjodohbilangan kan kalian. apa xbtol kah? da memang sdozen kan. rumate ade sesikat ja *sesikat=4olang ja*

:dari PT7297,kolej kdiaman UTeM taman tasik utama2,ayer keroh mlaka:
mempersembahkan kpd anda scara lgsung,
*bajet cam konsert lak,hihihi*

my cubemate

huda,sweet..mudah jerit bila tkejut *mcam normal tp jeritan dia abnormal sikit*
mohon jgn baca,lau bca jgn mara2 sgt naa.

aja kamal. tamaw dscribe bnyak2 sal dia. lau cita sal dia bkajang paper pown x ckup,simply describe she's awesome!

sha, hihihi..yg nih pun awesome + cool,
mohon kau rasa plik sikit mana aku dpat pic nih.

n the rest,hsemate
Fadira Aida (ゴージャス)
wan fadira a.k.a fadira aida , rajin ke dapur

sera rhmn. nmpak gila tp waras lagi. hahaha, dia cool jugak

Nurul Qayyimah Suhaimi
qayyimah,tp olang panggey dia qoy, tp aku rasa cam nak pgil qay, dia lmbut n sopan


pu3. a.k.a put.. gorgeous, hurmm tp t dia da na kuar. dpat spa plak, bye2 put.tke care kt tmpat baru

hani, ahirah hani. cute
Nurul Amirah Muhammad Yazid
nurul amirah muhammad yazid

*no pic available*
maria farizah

*no pic available*
farhana


the end...

itu saja 12 org hsemte saya

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...