Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


brmula dgn perkenalan di laman muka buku, entah sapa add sapapun aku tataw.. yg aku ingat, dia slalu on9 mlam2.. n dia punya dp paling aku x leh lupa, pic dia pakaiy hlmet tumbuk cili kot.  
 haha, trgelak2 aku tgok dp dia. dia, yg aku kenal kt fb saja x pena brsua muka. bertegur sapa kt fb ja. wlaupun kt fb ja, aku slalu melahar d tlinga nya, asal dia col saja aku mula lah buka crita, aku rindu syifa lah, ada masalah la, smua aku crita. haha pmpuan biasa lah tuh. xkan nak crita msalah kt m.guard ttu kowt, x feel lah. setai aku, aku suka sharing kisah aku dgn org yg diam n dgr ja apa aku nak cakap. dgn org yg aku rasa hati kering mcam akuh. haa sbb tuh aku suka brcerita kt bintang, dia akn dgr ja apa aku cakap. bukan mcm org lain, lau aku cerita sikit dia pun nak bcerita jugak. dah agak beberapa purnama knal kt fb, trgerak la hati nak brsua muka, haa.. aku x ingat tarikh keramat tuh. dia dtang dari seremban. first date,   bukan3, prtmuan prtama laah, dia dtang dgn biskut comel,n aku ajak ajakamal tman aku kluar time tuh. 
ku lbih  selesa berkawan biasa dgn dia. aku xnk serius. aku takut, biar lah biasa - biasa saja. tiada istilah couple or smthing like this dlam prsahabatan kami. hurmmm.... dia trlalu baik, aku agak nakal n mudah bosan. so, biar laa brkawan biasa saja :). aku jugak x ingat tarikh keramat di mana aku dpt skeping text dari dia, melamar aku via sms. cmna eark ayt dia,,ermmm~~ biar la aku sorang je tahu. huh peluh sjuk smpaiy ke tengkuk, trkjut dpt mcj gitu. mana pena aku dpt mcj lagu tuh bhai, sapa x tkejut bewak. aku xpcaya, n aku x cakap 'yes' aku x ckap 'no'. rspons hmbar dari aku untuk mcj tuh, aku ckap, xrasa awal lagi ker?.. haha.. slmat dia mmhami akuh. huh. lagak profesional lah lpas tuh, padehal lpas pristiwa tuh aku malu gila kowt nak contax ngn bintang.

aku slalu jauhkan diri dari dia, dia call aku jrang respons, dia mcj aku x reply.. bila dah lama tringat lak. hurmm paling aku x lupa, sem lpas, dia lah alarm akuh. dia slalu kjut aku bngun subuh. dia slalu bg aku mkan nasi... nasihat laah. spjang cuti sem, ada jugak dia contax akuh. tp aku pura2 sibuk. tp bukan slalu, kdg2 memang aku btol2 bzy. maafkn aku ya bintang :)

prtemuan kedua., 2,3 minggu lpas rasanya... ermmmmmm..... dah, xperlu rasanya smua bnda nak crita kt cni, setai aku. aku suka karang crita tergantung.. sbb aku malas, malas tahap gaban untuk ending kan. biar la xdak ending kan baru suspens..

untuk dia *biskut bintang* yg tenga meraung ksakitan mungkin , sbb eksiden ptang td, sy lahirkan entry nih khas untuk awak. kita slalu senasib, slalu dpat malang. tp kita tetap cool kan. awak sabar erk. lain kali hati2 la bawak moto tuh.


akhir kalam, crita ini  adalah crita benar, sbb aku xsuka mnipu.*tipu lah kalau xpena tipu kan*, ya mang aku penah mnipu, tp dlam crita ini aku brcakap benar ok!



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...