Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

dah agk lama aku jd blogger yg xbrapa tegar nih. smpaiy hari nih aku tataw pa bnda tuh wordless wednesday? hari rabu yg kurang perkataan kah? kurang perkataan di hari rabu kah? kurang rabu di hari perkataan kah? *mohon senyum kmbing sbb aku sdg cuba buat lawak* 
sungguh aku berkata benar, aku slalu ja trserempak dgn word 'wordlesswednesday' tuh bila aku blogwalking tapi aku xfaham apa bnda tuh wordless wednesday. haha, biasa laa aku kan lbih suka membaca dari mnulis cerita sndiri. kau kena faham tuh.dan hari ini tergerak hati kecil aku ingin mencari apakah itu wordless wednesday. dan bertanyalah aku kepada sorang 'tok moh' nih. nama dia tok gugel.
here.
.
.
save image

dan aku mndpt jwapan yg agak logic dari blog sorang blogger nih..ni jawap dia


lantas aku faham apa bnda wordless wednesday tuh setelah aku jumpa blog wordless wednesday

dan..persoalan aku sudah trjawab, :)

wa blah dulu naaa

mahu pergi solat zohor.. 


Comments (2)

On July 9, 2012 at 11:25 AM , naarniaa said...

ok,now dah fahamm hehe...

 
On July 9, 2012 at 9:14 PM , Afifah Azmi said...

hahaha.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...