Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

hey peeps, fyi,xpenah aku pulak aku guna peeps2, sblum nih. hahaha, dulu aku xtaw pun peeps tuh apa,.. biasa la x up to date sgt dgn bahasa2 remaja moden nih. yaa aku agak tipikal dlam brbahasa. 
untuk pngetahuan kalian, tajuk entry aku nih sbnarnya status fb yg aku.  entah angin apa tah aku rajin pulak nak mengeluarkan statement sperti d bawah.

save image


dan aku mngaku, sbnarnya dulu aku sndiri x faham tipikal tuh ntang apa. slalu trsrempak prktaan tipikal nih dalam novel saja. 

dan skarang aku dah faham la, kejadah apa tipikal tuh. melayu tipikal, ada jugak golongan melayu kritikal. dan skrang ramai yg dah jd melayu kritikal, dalam bahasa yg mudah di fahami, melayu moden yang terlalu mngikut trend dan ada jugak yg terlebih advance.

sekadar perkongsian. bukan dari kepala aku. aku hanya copy 

save image



walau nak kata melayu tipikal nih kuno, at least golongan ini masih menjaga adab2 ketimuran lg. cuma yg kureng siket, melayu tipikal nih setai dia ikut jaa.. skematik lah kononnya, yg nih aku x bkenan. kdg2 skema tahap gaban. kdg2 skema dia tuh smpaiy tahap annoying. tp x smua macam tuh, aku dalam golongan sparuh tipikal sparuh kritikal. haha. yaa. mana ada mnusia perfect kan.

bicara kisah melayu kritkal pulak. ha meh cni nak bg contoh cmna la melayu kritikal nih.

skadar prkongsian



Video-video Mengutuk Budak MC 5 Hari Pasal Sakit Mata
knal dia?

lately, budak nih jd trending pulak. untuk tahu apa sebab?

do klick.





semoga kalian dapat mesej yg aku ingin sampaikan :)

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...