Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

peace be upon u.

tengah ralit aku scroll down news feed kt fb sbntar td, aku jumpa satu shared dari hazwan yahaya.

save image

haa,, inilah yg aku cari. pndapat yg bernas dari seorang pemikir yg positif. aku plik knapa lah ada lagi orang Islam Yg trlalu taksub dgn unsur2 illuminati tuh, memang kdg2 kita x sdar dlam apa saja keadaan terselit jugak unsur2 setan tuh. tp masa yg sama, jgn terlalu menyalahkan, cuba tgok jugak yg positif nya. seperti pendapat saudara di atas, aku amat setuju. kita perlu jugak share tentang Islam, dari aspek yg positif cuba sampaikan kepada semua orang. x perlu rasanya nak share bnda2 yg terlalu negatif. kdang2 ada jugak yg tidak tahu menahu pasal unsur2 illuminati, dan trus jd tahu bila ada orang share. scara x langsung, bnda baru yg mereka tahu mereka mungkin akn blame smua org yg trlibat dalam sukan olimpik tuh. padahal mereka tidak tahu, terselit jugak unsur yg positif dalam sukan olimpik tuh. 

dan satu lagi, aku percaya ramai yg baru nak tahu kejadah apa illuminati nih mesti pegi tnya google dan mulalah buad research sndiri. tp xnak pulak buad research macam mana atlet Islam berpuasa kt sana, macam mana mereka jalankan Ibadah.

Comments (1)

On August 3, 2012 at 6:11 PM , lokman said...

^_^.. hai blogger utem.. datang ke sini untuk balas kunjungan awak.. suash nak jumpa blogger dari utem sebenarnya

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...