Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

itu kita,
aku bicarakan tentang tabiat kita,
mungkin x semua tapi separa separa.
ya termasuk aku juga, aku juga manusia biasa,
pernah mengutuk pernah mengata,


kita kutuk dia,
kita kata dia gedik,
kita kata dia annoying,
kita kata dia x btol.


dia buad gitu sbb dia rasa cool dgn cara dia mcam tuh,
lantak dia..tp kita sakit mata,sakit hati sakit jiwa,
 aku rasa
bukan sengaja dia nak sakitkan mata kita,
mungkin itu habit dia.
dia x kacau hidup kita,
buad apa kita blame dia trok2,
mungkin ada cara nk bg dia sedar,
bukan cara maki dia bgai nak reban,
aku jugak termaki x nafi, tapi aku dah sedar,
aku jugak tidak bgitu smpurna
untuk menyalahkan ketidak sempurnaan dia.


itu salah dia yg kita x kenal,
penah pulak kita nmpak salah kita yg kita kenal diri kita sndiri?
xpenah pulak kita nk maki salah kita yg kita xsdar,
kita jugak penah sakiti hati orang jugak.


akhir kata aku,
cermin diri dulu,
sblum memaki melulu,
itu salah dia,salah kita jugak beribu!




ok.. itu saja,
skdar berkongsi apa aku rasa,
maaf klau skit hati dan terasa,
bertemu lagi di lain muka.





Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...