Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

eh knapa tah hari ni rasa dosa makain meningkat, 
eh knapa tah, makin hari makin aku  bertekad nak bertaubat,
makin aku dekat dengan maksiat,dan makin rasa x takut bila dah buad jahat.,
eh kenapa susah sangat nak bertaubat?
mungkin hati sudah berkarat.
mungkin bnyak black spot di hati sudah tsumbat.
kenapa?
kerana maksiat,
kerana nafsu jahat.
kerana akal x sihat.
kerana diri sendiri !!




jauhi maksiat.!
jauhi maksiat !
di mulut mungkin boleh,
tp tetap buat. 
aurat, terdedah jugak walaupun skerat.
mendekati jugak maksiat, walau tidak begitu dekat.




aurat..
ya aurat masih lagi blum cukup bertutup rapat,
aurat masih lagi dapat dilihat.
walau scara tersirat, tp masih jugak jadi tabiat,


bukan stakat aurat,
banyak lagi yg kita buat kita x sdar,
mengumpat,
kita salahkan mereka xtutup aurat,
tp kita suka mngumpat,
walau x sdar,
tp itu tabiat..


jauhi mngumpat!
jauhi mngumpat!




Ya Allah, aku(kami) berdosa,
aku(kami) mohon kau bimbinglah aku(kami) ke pangkal jalan.,
sedarkan aku(kami) bila aku(kami) jauh dengan Mu,
hukumlah aku(kami) walau dgn apa cara,bila aku(kami) melanggar perintahMu.
Aku takut akan azab Mu, aku malu akan khilafku,
Aku ingin brtaubat.



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...