Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

0220am
28sept2012

sedang kencang, sumpah kencang gila. kau tataw apa yg aku rasa, kau diam
kau tataw apa yg sedang kencang kau diam.
biar saja jiwa aku yg tahu apa aku rasa.
apa yg kencang itu.

kau penah ke berpeluh sejuk macam aku?
mungkin peluh sejuk kau sbab kau sedang seramkan diri.
peluh sejuk aku?
haa . peluh sjuk aku sbb aku rasa berdebar gila babi kowt.
jantung mngepam darah lebih kencang dari biasa,
kalau jantung  aku xdak cover mungkin dah memancut cecair merah tembak keluar.

over kan aku. bahasa mau berjuntai2 bagai.

btw, aku tenga blajar materialistik skrang nih, tp entah kenapa tetiba saja aku berpindah ke dunia lain, dah sangkut dalam dunia maya nih. alang2 da tercampak ke dalam site nih aku update lah belog. kejap je jap g aku sambung study. kih3.

aku tunggu dia. tgu dia mncul tp x mncul2 jugak siang tadi. call xdapat, tp message delivered. dapat je report message delivered, bibirku trus mngukir snyuman indah. *dalam hati kata, yes,, dia dah on phone*.
tgu lagi, harap dapat mcj dari dia.  2 jam kmudian, hnset ku berlagu. yeah ade mcj,

bukak mcj "hi,please call me back" sender "biskut bintang",

err... down trus, dah ar aku pun xde kdt time tuh. xpe.. at least, aku taw dia dah mncul, wlaupun xdapat trhubung. at least, hati aku kmbali berbunga,*banyak bungaa., nak skuntum??*

brkat sabar aku tgu, dia call jugak. errr... laju saja tgn aku cpai hnfonn... awww, trus brdbar. kencang..
dah plik gila aku malam nih. gedik plik saja. jntung kencang x abes lagi wo0. ntah prasaan apakah itu.


Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...