Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

untuk pertama kalinya,
dengan senafas juga senada,
ingin aku kata pada dia,
aku bersyukur kenal dia..
yang menjadi pendengar sepnjang masa,
menjadi peneman setiap tika.
menjadi penghibur dikaladuka.
menjadi penyedar kala ku terleka.
diamkan diri sribu bahasa  
tika dengar  aku berkata.

lama sudah aku azabkan dia,

biar dia menanti pnuh tnda tanya,
biar dia menunggu tanpa berita,
disaat dia merana aku ketawa
disaat dia berduka aku pula suka.

sampai masa bila aku rasa,
aku juga perlukan dia,
aku juga rindukan dia.
sungguh benar jiwa ku tersiksa,
sungguh benar jiwa ku gelana..

walau acapkali aku sakiti nya,
dia layankan saja..
dia diamkan saja.
walau dia jauh di sana
aku ingin hampirinya.
laharkan apa yg ku rasa
ingin aku bicara padanya,
bahawa aku suka dia.
pengakhiran kata...
ingin aku khabarkan ke dia..
lamaran kau sudah ku terima
mungkin itu saja jawapan untuk hubungan kitaaa~~~
~~~ 







p/s :dunt copy my words.. juz for dia yg entah di mana

Comments (1)

On September 21, 2012 at 9:34 AM , Anonymous said...

I would like to thanks a ton for the work you've put in writing this web site. I am hoping the same high-grade webpage post from you in the upcoming also. The fact is your original writing abilities has inspired me to get my own site now. Actually the blogging is spreading its wings fast. Your write up is the best example of it.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...