Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

muncullah cahaya di malam hari, walaupun suram,
tetap indah.. walau nyata jauhnya aku dan kau,
tp kau sentiasa trsnyum riang brsama sinar kau
keleleng aku, kau indah..

kau, ini aku ingin cerita tentang kita,'
yg suda skian lama aku simpan dan kau pndam
bermula cerita kita d alam maya,
tidak aku kenal kau juga kau tidak tahu sapa aku.
tidak aku taw sapa msuk dlam hidup sapa dulu,
aku tidak tahu.
cuma aku taw, kau lain.. kau setia
jd pndengar yg setia sajaa.kau mcam aku dah lama kenal.
mungkin takdir telah temukan kita di alam maya itu,
walau nyata aku suda lupa bila tarikhnya kita brkawan d fesbuk itu.

sekian lama suda prsahabatan kita d alam maya,
kau beranikan diri semuka aku di alam nyata,.
aku cuak,entah berantah dari mana datangnya engkau mahu jumpa aku,
tp aku juga branikan diri sbb aku prcaya kan kau, aku yakin kau baik.
sbb kau slalu kejutkan aku bngun pagi, slalu dengar crita aku,
slalu kongsi jiwa dgn aku walau kita tidak pernah jumpa..

malam itu,
kli pertama kau aku bertentang mata,
sudah aku lupa tarikh itu,tp itu la kali pertama kita jumpa d alam nyata,.
kau baik,pendiam saja aku tgok.
ermm, kau tau, itulah kali prtama aku kluar dgn org yg aku xknal.
kau lebih bnyak mendengar dari berbicara,
aku lebih bnyak bertanya juga mnjawab.

2hari kmudiannya kalau xsalah aku,
kau text aku, terkaku aku,
itu msej lamaran dari kau.
dan kalau kau nk tau jugak, kau org prtama yg lamar aku.
aku..aku, dalam spara sedar, membalas aku tidak bsedia
yaa baru 18, aku rasa blum smpaiy masa lagi untuk
hbungan yg lebih serius..

namun prsahabatan kita trus sperti biasa,
kita kan kawan,.walau aku sntiasa abaikan kau,.
aku seringkali buat kau tertunggu2 kan..
skrang suda hampir stahun perkenalan kita,
tp aku rasa mcm baru sngat kenal kau :)

tp kau tetap bersabar dan trus mnunggu aku..
 berkat sabar kau,
aku sndri trasa khilangan kau, trasa makin jauh je dgn kau,
dan untuk prtmuan kita kali kedua..
aku pulak pergi cari kau,..
aku prgi seremban..
ermm, kau tau itu jugak kali pertama aku pergi seremban,.
aku rindu nak pergi sana lagi,
walau xda apa yg mnarik sngat
tp aku suka dapat knal dgn orang yg rapat2 dgn kau.

errmmm..
pnjang lagi cerita kita sbnarnya..
tp aku xdpat nk truskan sbb aku suda lapar.
xbrdaya jari aku mnaip lagi kisah kita...

biar kita saja tahu, apa cerita anatara kitaa
smoga apa yg bulan bintang harapkan,
trcapai... ingin aku trus berkongsi jiwa dengan kauu........


Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...