Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


Ketenangan abadi di desa.

saat aku  di desa tercinta,
desa tercinta yang punya nama megat dewa.                                                       
Ingin aku sempurnakan cuti sepurnama dengan ceria,,
Bersama keluarga tercinta.
Bersama angin desa sepoi seribu bahasa.
Bahagia bersama mereka.
Bahagia bak  sang unggas berkicau riang di angkasa.
Ceria seindah suria  di hambat senja.
Dingin malam desa yang mencengkam jiwa.
Sungguh ketenangan abadi dapat ku rasa.
Menikmati  cahaya purnama juga kerdipan bintang di angkasa.
Alhamdulillah, aku masih bernyawa,
bertumpang di alam indah ciptaan yg Maha Esa.


aku snap dari atas dangau kt rumah aku.

kelihatan bkit hantu di situ

bukan pagi, bukan senja. ini pic aku snap tengah hari rembang.


*abaikan kualiti gmbar, padan la pakai kamera VGA sony z30i saja*





Hasil laharan jiwa.
Itawzarunitis
0005 am 21102012

Comments (1)

On October 22, 2012 at 7:35 PM , khairulsyarafi said...

selamat bercutiiii :D #tiba2

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...