Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

dah pukul 1 pagi dah.

aku rasa malas nak belajar, buka pareto diagram nmpak durian, buka lecture note thermo. nmpak durian,
ahh cemana nak belajar ni? kemaruk durian kot.
abah, cikwa tak kesah kalau takdak handfon sekarang ni,tp yang cikwa kesah. cikwa lapar durian. balik nanti kita p cari durian na.

eh aku baru perasan makin hari makin lengang blog aku ni haa.macam tak ada pengunjung nak menyinggah. memang lah aku tak kesah,ada orang nak singgah ke,tak nak ke, nak datang letopkan blog aku pun. kesah apa aku.tapi dalam hati aku, mengharap jugak lah ada yang datang kasi komen sikit, paling cikai pun datang tinggal jejak pun cukup. tak da la aku rasa aku tulis, aku sorang ja baca entry aku tuh. haha, walau nyatanya entri kisah hidup aku ja pun. ehh aku pun rasa sunyi kot.kalau ada yang datang kasi feedback kat laharan aku ni,tak da la aku rasa forever alone sangat.

 dah la tak dak hp,huish.rasa macam tinggal kat zaman 70-80 an lagi, tiap hari gayut dengan mak pakai public. apa boleh buat. dah aku berkeras tak nak beli fon baru. duit yang ada nih, aku nak simpan nak beli durian. uish..kalau dapat kedarah durian pagi2 ni nikmat kot. ice cream durian, bubur durian pulut durian. pai durian, durian masak kari.*hah?ada ka*. haa nanti kita cuba ada kan.kalau boleh aku nak kedarah durian banyak-banyak puas hati.tolak kulit dengan bijik dia ja aku tak mau. haish. kenapa ni kenapa.pandang atas nampak durian, pandang bawah nampak durian. ahh, sudah. dah kenapa dengan aku ni? minggu lepas terperangkap dalam ilusi bayangan sendiri,minggu ni terperangkap dalam ilusi bayangan durian pulak. jangan sawan durian sudah.haa. bahaya tuh.

abah, cek nak nih..nanti kita beli banyak-banyak naa..

nyum.nyum...nikmatnya.. ouh durian..

ahh..sudah, putus fius dah . kemaruk durian dah budak sorang nih.

haish, dah2.. kena lupakan sementara. esok kelas pukul 8. chow.gerak masok bilik dulu. mau tidow. mau mimpi makan durian banyak-banyak.lol :D

Comments (4)

On December 18, 2012 at 1:32 AM , Hanna Nabiella said...

durian~ wahh..smlm bru je terlepas nk mkn durian sbb abg habiskn ..huhu

 
On December 18, 2012 at 2:24 AM , Lokman said...

hehe.. kemaruk durian sangat tu.. ^_^.

 
On December 18, 2012 at 9:55 PM , Unknown said...

mun xpenah rase durian crepe tuh..

 
On December 18, 2012 at 10:52 PM , Kejora malap said...

azwa pun tak penah rasa durian crepe tuh. nak sangat rasa.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...