Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

0321
02dec2012

hiba
sunyi
sepi

aku terperangkap di satu sudut
yang aku nampak diri aku di merata rata
yang aku nampak diri aku sedang mentertawa
satu sama lain.
yang aku nampak diri aku kadang-kadang suka
kadang-kadang berduka
nyata, sedari tadi aku berilusi
mencari yang mana satu aku.
dalam kekalutan bayangan itu..
aku kabur, aku tidak kenal siapa aku..
di satu sudut yang suram itu..
aku nampak diri aku hanyut.
pekik aku.. tak sapa peduli
ratap aku tak sapa dengari.

aku meraung,
aku sakit,
dalam perit ini aku terus mencari.
di mana diri aku yang asli
ku mohon petunjuk dari Ilahi,
ku harap aku masih di dunia ini,
aku harap, aku tak mimpi.
aku harap aku jumpa apa yang aku cari.
diri aku sendiri.
hanya diri aku yang mampu heret aku kembali ke dunia realiti.
dengan bantuan mu Ya Ilahi.



Comments (2)

On December 2, 2012 at 7:18 AM , Nurina Izzati said...

menarik :D

 
On December 2, 2012 at 7:24 AM , Lokman said...

hulurkan tangan pada diri sendiri dan tarik keluar roh dari alam ilusi

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...