Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers


semalam.
aku melepaskan diri  dari kurungan ilusi
yang aku cipta sendiri
bila aku rasa aku sunyi terperangkap dalam
sangkar ilusi ini.
aku pilih untuk melihat dunia luar,
yang penuh rona roni itu.
aku dengan tidak fikir panjang,
aku beli tiket light charity.

bersiaplah aku,mengenakan kurung ungu,
bersepatu kelabu,
aku menunggu limosin biru datang menjemputku,
malangnya yang datang bas utem yang kelabu itu
haha, apa boleh buat.itu ja yang mampu.

sampai sana,
aku dah mula rasa asing,
dengan bahasa mereka yang bagi aku pening,
aku lihat cahaya-cahaya terang di keliling
dengan bunyi bunyi bising
aku abaikan saja,walaupun pening
aku terus melyan kepala
cuba masuk ke dunia mereka
dan aku cuba ketawa melihat mereka.
namun terkadang aku rasa hiba.
ahh aku pun tidak tahu kenapa

Comments (3)

On December 2, 2012 at 5:53 PM , Lokman said...

macam tu sekali ea.. hehe..

 
On December 2, 2012 at 10:32 PM , Lokman said...

biasa lah komen menkomen tu.. ^_^

 
On December 5, 2012 at 10:36 AM , neesa_jun said...

Lol...tengah serious2 baca entry kt atas..tetiba sampai part bas utem tu..rasa lawak plak!!kipidap!lol

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...