Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

2352
30thNov2012
friday

greeeek ek ek ek ek
kipas ceiling buat bising.
hati aku menjadi runsing
aku nampak bilik aku berpusing
ahh.. kepala aku pening.
pening..pening..pening
lalu ku telan panadol sepapan bersama air suling.
ku langgah hampir sebotol air suling.
dan kini aku rasa nak terken*ing

gulp urk urk urk
perut aku memberontak.
mintak diisi nasi secupak
malang nya aku cuma ada milo sekotak
ku capai milo,air ku masak
ku langgah milo panas menggelegak.
aduhh.. pedihnya tekak.

mengenang diri yang sedang rabak
fikiran aku berselerak
aku rasa diri ku tercampak.
ke sebuah pulau yang penuh biawak.
di satu sudut aku lihat satu puak
yang sedang melalak.

ahh. kenapa aku di sini
bukankah tadi aku sedang sunyi
kenapa mereka berbunyi
sedang aku masih lagi rasa sepi.
depa umpama tak nampak aku wujud sini
dan sekarang. ke mana aku harus pergi...









Comments (4)

On December 1, 2012 at 2:50 PM , Unknown said...

kreatif, banyak penggunaan pesonifikasi dan hiperbola.. sy suka baca :)

 
On December 1, 2012 at 3:40 PM , Lokman said...

wane terok sangat nampak

 
On December 1, 2012 at 5:57 PM , Unknown said...

bestla..berseni..

 
On December 2, 2012 at 1:29 AM , Lokman said...

saya tak pergi pesta tu.. Ada gambar tak? kalau ada update lah blog.. boleh saya tgk

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...