Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

28012013
Monday
0211

Assalamualaikum, salam sejahtera semua. ehh aku rasa dah berhari hari jugak lah aku x update apa apa cerita baru kat sini. haa, kini tiba masa kita bersua kembali di teratak hamba sekangkang ahli gimnastik  kera ini. since aku tak menaip satu kejadah apa pun di istana aksara aku nih, memang berlambak hok benda aku nak cerita. nak diringkaskan pun tak mungkin. so, aku randomly picked yang menarik menarik sahaja ok.

tanggal Saturday, 26januari 2013 yang lalu. aku bangun agak awal, 7.10pg. dan menunaikan solat subuh pada pukul 7.30 pagi //awal pala tengkorak  kau// subuh 7setengah, punah sapa nak amik kau buat nantu hah cik azwa oit. ala, apa boley buat dah terlajak tidow. nakwat cmne. terlajak perahu boleh gostan  reverse.terlajak tidow,bangun lewat lah cerita dia. pendekkan cerita, lepas solat subuh jaa, aku dengan pantas ke toilet semula untuk gosok gigi.//perlu cerita ke? yes perlu! nanti korang ingat aku x gosok gigi lak//.   kuar toilet aku terus text mira, ajak g jogging. choi jog lah sangat. padahal bejalan je sepanjang jalan.

riadah 100,000 langkah
ttu2-->tasik utama rimba park-->taman botanikal-->bus stop zoo melaka-->naik bas persiaran-->shopping mydin-->back to ttu2
alhamdulillah,,akhirnya kami smpai juga :D
p/s: klu stiap minggu camni,aq rse kita nnt tggl tulg saja..
 — withAzwa Schizo.

statement di atas diperoleh dari facebook mira k. haa, see. kitorang jenjalan best woo. berjalan ke tasik utama rimba park>> taman botanikal. dah lama tak berjalan beriadah cam ni. rasa best lak. ehh wa tak nak story pepanjang. biar gambar berbicara je k. :)


ini lah aku kalau korang nak tau. hihi. berketinggian 151.5 dan berkeberatan 43++.
taman botanikal

abaikan aku. usha orkid tuh weh. sepasu rm15. 
kalau bawak mak mai sini tobat dia tibai dah sepasu dua..

cantik air yang sedang terjun di belakang tuh kan..


k, u ols i need to date with my bed right now, cz i'm freaking sleepy. actually, banyak lagi pic. nnt i upload lagi untuk tatapan semua. trima kasih.dan selamat malam :)

Comments (2)

On January 30, 2013 at 4:27 PM , Unknown said...

Eh kebetulan pulak.

Sy pun nak pergi taman jugak ni. Otw nak siap2. G taman jubli. hehe
Selamat berkenalan :)

 
On January 30, 2013 at 6:31 PM , Sabella Mohamad said...

kurusnyaa akak . bella dah lama tak jogging . makin bertelur dah pipi ni :3

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...