Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

tarikh : 8 jan 2013.
pukul : 2 setengah pagi , awal lagi.

hai. bertemu kembali kita di entry ini. walau aku tak tau sapa lah pembaca setia laharan laharan aku. dan sapa pulak lah pengutuk-pengutuk tegar karya aku. penjelajah-penjelajah alam maya. seamat sejahtera aman damai kesemuanya. lama sudah aku tak melahar kat tapak ini. kini tiba masa aku buka cerita baru.

next..

subuh tadi.aku mimpi dia, dia mai kejut aku bangun subuh banyak kali. tapi aku tak bangun-bangun jugak.
aku teringat kat dia sangat kot. sampai terbawak dalam mimpi. ahh. jadah ar nak teringat dia memanjang.
dah 3 hari dia tak contact aku. dalam kepala macam-macam lah aku imagine. dia dah ada orang lain ka kat singapore tuh. dia dah lupa aku ka? entah dia hidup lagi ke idak. aku sedapkan hati saja, aku anggap ja dia sibuk barangkali. aku cuma takut jadi macam  dalam iklan xpax tuh haa.. ala iklan yang lukis cincin kat jari tuh laa. tengok tak? iklan yang mengisahkan pempuan tuh kena tinggal dengan bf dia. bf dia p oversea. makin hari makin menjauhm, makin jarang contact. last2..blah cam tu saja. hubungan jarak jauh mang susah nak lekat lama-lama. macam yuna dengan qi lah. haha.aku harap, biskut bintang tak buat macam tuh la kat aku. tapi kalau dia nak tinggal aku pun. tinggal lah. aku cari saja yang lain. kih3, 

dear, awak. saya tau satu masa awak akan singgah baca jugak laharan laharan saya ni kan.so jgn amik hati k. awak jaga diri bebaek kat sana yer.

ahh, aku tiba-tiba tak dak modal nak melahar natang apa lagi. kalau fynn jamal peturun ilmu menulis sikit kat aku, aku tak da la stuck cam ni ..
*stuck*

dah, nanti saja aku sambung cerita.jom..kita p lena dulu kowt..

Comments (2)

On January 8, 2013 at 3:21 AM , Mohd Lokman Bin Ramli said...

siapa gerangan jejaka yang bertuah itu.. ^_^

 
On January 8, 2013 at 10:05 AM , Syarafi[skyforce331] said...

yeah siapakh jejaka bertuah itu....ahaha...ni mesti peminat fynn jamal nih!! :D

btw
jom lawat blog fi tgk artwork latest fi
vespa iron man concept

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...