Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

lima belas januari dua ribu dua  tiga belas. *digitkan ia,highlight ctrl+num lock*

pukul : 1203
lokasi : pusat cyber UTeM .PC155

sesungguhnya, aku hanya menipu perkara di atas itu. kih kih kih.
 mari mari mari. kita menaip tanpa ragu.
menaip sesuka hati tak  kira menipu atau merapu.
melahar suara hati tanpa rasa kelu.
mengadap monitor sambil senyum tanpa rasa malu,
melayan rasa dijiwa ditemani sinar sinar cahaya biru.
*ahh,mai mana cahaya biru pulak ni*
realitinya, terpacak sebatang pendafluor yang keluarkan cahaya putih saja di atas kepala ku.

gian nak menaip woit. sumpah, aku rasa macam a part of my nyawa telah terbang melayang bila laptop aku jahanam lingkop punah entah apa sebab pun aku tatau. sekarang dapat jugak aku melahar, ke main laju lagi aku menaip.

*pause*

ehh, korang yang tenga membaca ni. azwa nak mintak pendapat sikit lah.cam ne nak nasihat membe kita yang mulut puaka belaka nih ha? yang suka suki dia saja membabi kan orang. kalau nak babi kan dia balik. dah sama taraf je kita dengan dia kan. kalau nak di tegur cara bagus , nanti di katanya kita  ni menyibuk hal dia pulak.hurm,acane nih ha??



Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...