Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

pukul: 1247am
haribulan: 18jan2013jumaat
mood: bersukacita

tersenyum sendiri di talian*

terburai burai segala isi di hati.
berderai derai segala laharan sanubari.
berkecai kecai tembok rindu berlalu pergi.
mengilai ngilai tertawa sendiri, tersenyum di hati.
terbuai buai perasaan laksana mimpi.
tersadai hiba terhanyut sepi.

mendengar suara kau yang begitu sakti.
seolah menghembus semangat baru ke dalam diri.

*pause*

sakti.
 kenapa sakti?apa itu sakti?*do googling urself*hikhok..
suara dia, ya suara dia sakti.
kenapa. kerana mampu naturalkan emosi aku.
kerana mampu mengubah eksperesi wajah aku.,
kerana mampu mendengar laharan aku.
kerana.dia begitu bererti bagi aku.

20minit yang begitu bererti. dan ku harap,dia call aku lagi. :)
harap aku terus sabar menanti. :)

Comments (0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...