Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

semalam punya cerita.

aku tak boleh tidur, maka aku mlahar segala rasa kat sarang burung biru itu.
aku salahkan laman soSIAL burung biru itu,
"burung biru ni kot. bdebah nyer burung biru,prangkap aku masuk dalam sarang mu."

*tweet again.,

merangkak dalam kegelapan,mncari seteguk ubat batuk yang mmpu tidurkan aku.
namun cuma tinggal setitis. aku,trus memaksa diri memejam mata.

dari belakang kepala ku,seolah ada yang datang meransang untuk aku trus berjaga
dan ku rasa aneh,tidak pernah ku alami kjadian ini.
makin di paksa, makin ligat benakku ransang aku tuk trus berjaga.

sapa bilang saya nak makan ubat batuk itu. sy cuma ingin mneguk sikit saja. saya perlukan tidur.

fakta yang kalian perlu tahu pasal A.Z.W.A hobi beliau mngarang puisi pada pukul 5 pagi.hobi sejak azali lagi **ceiitt.azali again,

peduli tweetan mereka, dan trus ku mnaip laju.jari brgerak mlut membisu. smpai aku terpaku
sampai aku terpaku..

aku tak nak g kelas thermo kjap g.xguna klau aku pergi kuliah 2 jam,tp aku tidur setengah jam aku p mlantak suku jam.*maksud: aku masuk kuliah thermodynamic cuma untuk seketika, masuk kejap pas tu aku kluar g cari makanan, aku dah knyang aku masuk kelas smula, bila aku ngantuk aku kluar pulak amik udara di luar, bila aku masuk semula, kuliah dah habes.

-tamat-, moral dari puisi pagi ini. by hook or by crook,ku wajib p klas kjap lagi,hancur hati abah klau tahu aku tuang kelas

dan kenyataan nya, pagi itu aku tertidow dan tidak terbangun, maka kelas thermo itu hangus begitu saja.

via 5 Febsiti nur azwati ‏@itawzarunitis

Comments (1)

On February 7, 2013 at 10:28 AM , sabella mohamad said...

akak suka puisi ? bella pun suka ! sangat ! :D

tapi kenapa mesti 5 pagi ? waktu tu , idea mencurah curah eh ? hehe . papepun , jangan tuang kelas :))

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...