Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

the end of february 2013
1703
UTeM library.

Assalamualaikum. para pembaca terhormat sekalian. yang tak baca pun wawa *phuii nama baru* hormat jugak. huh. dah lama kot x update blog ni haa. maklum lah, duk hostel baru yang tak da wi-fi tuh, :'( terpaksalah aku berkampung kat library. dari  petang sampai malam lepak je kat library. siapkan asgnment. study serba sikit. dan selebihnya online lah.

k. aku nak mula melahar ni, tapi tak tahu nak start part apa dulu. part sedih ke part happy dulu erk?

part happy dulu lah eh. apa yang menggembirakan aku, first, semestinya lah assignment dah siap.dah hilang stress aku sikit. nama ja siap assgment thermo, tapi aku still tak dapat beza lagi kejadah - jadah yang ada dalam thermo tuh. isothermal lah,isobaric lah. nak tengok properties table pun tergagap gagap.//ini da termasuk part sedih ni// second, aku dah berbaik dengan dia. biduk dah blah kiambang bertaut laa. haha. seminggu xcontact, last2 dia reti pun rindu kat aku. acececey. ego dah sinonim dengan lelaki kan. aiiy la mr.biskut bintang, tak payah nak ego sgt lah. kalau rindu katakan saja rindu. huhu. third, aku sekarang dah mula tolong 'mak' kat stall dia. sementara nak tunggu bas sempat la aku pura-pura buat L.I kat situ. tolong jual nasik kerabu.hihi. baru dua hari. rasa macam duk dgn family sendiri ja bila lepak kat stall mak. w'pun aku tahu ramai student yang komplain mak jual mahal, tapi aku tak kesah. aku defend ja. biasalah ada sebab dia jual mahal. bagi aku standard lah tuh. kau makan kat cafe UTeM memang lah murah harga student. kau nak compare dengan mak cik ni tak boleh jugak,sebab mak cik ni bukan jual untuk student ja. ah whatever, kang aku bebel panjang cakap aku nak defend mak lak, cakap aku kaki kipas lak. aku sekadar volunteer nak tolong mak. hurmm. aku tak da niat nak dapat makan free pun. sebab aku makan kat situ aku bayar jugak. biasalah, aku kan suka kerja kerja amal ni. haha *nada riak di situ. haiss tak da la nak riak,sekadar nak bagitahu minat aku. ciss..poyo kejap. ok, itu je kot yang aku nak lahar pasal part happy aku,

sekadar iklan. cantik kan UTeM, 

part sedih, duit ku hilang sepuluh ringgit. abang aku accident..kereta ja cedera parah. cakap pasal accident, sehari sebelum abang accident, aku mimpi abah yang accident. hurm.. mimpi aku selalu jadi signal. 
ehh. apa lagi ea aku nak cerita. haa, aku sedih coz joe tak post lagi s2 yang dia cakap nak kasi aku tuh. hurm aku dah tak nak berharap daa. t ada duit aku beli ja sendiri. kan senang. 

ehh dah laa ,malas nak melahar panjang panjang. makin aku melahar makin aku rasa lapar cendoi pulut bak hang. ha takdak kena ngena kan. tapi memang aku tenga lapaq cendoi pulut nih. wuaaa :'(

Comments (1)

On February 28, 2013 at 7:02 PM , Lokman said...

nasib baik kereta je yang teruk.. kalau orang, susah nak sembuh

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...