Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

0921am
sabtu 16/2/2013
lokasi : McD Malaca sentral

Al Kisah, gua baru saja mendarat kat MC, Melaka sentral dari kedah, tamat sudah cuti Raya cina wa selama 6 hari. dengan mood 'Hepi' phuiii.kat kg. hepi la, jejak melaka ja hatiku jadi sayu. hilang hepi.

advertisement *ini aku snap time breakfast sorang2, :( dah makan sorang2 snap lah sorang2 aku haha


*kerja gua di Mc D*

biar pun tulisan dah macam cakar langit ayam ,gua tetap menulis dengan gaya y amat poyo di satu ceruk dalam restoran makanan segera y famous itu. entah kenapa tulisan gua dah macam cakar ayam patah kuku, mungkin sebab tangan gua y menggeletar macam kena sawan babi atau bahasa mediknya parkinson. gua jadi menggeletar lagu nih sabit gastrik kot, 3 kali gua muntah pagi ni . sadis. saat karangan ini di tulis, gua baru lepas keluar jamban lah.  muntah2.*rilex ah, gua sekadar sampaikan apa yang terjadi kat diri wa,. jangan kau nak pancing sangat lah.  gua ni bukan lah penghidap aneroxia, tapi wa tak pasti kenapa wa mesti muntah lepas makan. kalau makan roti canai, wa tak heran lagi. tak kisah la kalau nak keluar balik kan. ni terbang 8 hingget duit gua bak hang. selaka. rm8 yang gua laburkan untuk breakfast McD. Egg Muffin,, choii. nak jugak aku mention Mc D kan.haha,jangan kau nak nganjing aku lak ea. aku excited lah mention sebab aku ni jarang jarang nak breakfast McD. habes kuat roti canai 8 keping ja gua tibai.

kalau kat Megat dewa mana ada istilah breakfast buat wa, mangkit pun setelah matahari terpacak bergalah galah atas kapla, nak ada breakfast jadah apa. like my mak saying 'senang nak jaga cikwa,jimat beras sebab dia bangun lunch tros, xda dah breakfast2. kalau x di hentak suruh bangun, minum petang nuh baru dia bangun*hai melampau sgt yang nih."

ciss.. panjang bapak ah mukadimah aku. haa matlamat utama aku karang karangan n sebab nak hilangkan bosan saja.. bosan menunggu si kecik ni. entah da naik bas ke belom./ kecik mohon cepat sampai. aktiviti y aku lakukan sementara menunggu kecik selain mnulis adalah melukis, see apa aku koliaq


lakaran rasa jiwa. biskut bintang vs biskut bulan. hihihi..

korang tak faham kan? gua xda camera canggih nak snap sebab tu la kabur sikit. gmbar pertama tuh bgaduh.
16 year later, berumah tangga. biskut bintang biskut bulan bersama anak mereka biskut matahari. imaginasi gua tak boleh belah. berangan kalahkan mat jenin.


~~~~pause~~~

plan aku hari ni

nak hang out bersama kecik n kawan kawan dia lah. ini yang second time aku hang ngn kecik n kawan2 dia seince dia mai blajaq kat melaka nih. ya lah, aku kawan tak ramai, tak dak yang sekepala sangat yang boleh di ajak menyangkut. so aku tak kesah la aku sorang pempuan lima 4 laki pun. depa dah macam braders aku ja. protective. untungnya hang dengan memba laki. depa tak suka melilau rata, usha kasut usha baju lelama.

aku nak beli barang sikit. 

~~pause~~ * aku tertido time nih... sedap ja aku tidoq kat tempat public..


kecik datang ketok meja, aku bangun.. dan kitorang brgerak ke jusco..

jusco

melilau sana sini sat boleh la kat aku baju selai. haha. kitorang g melalak kat my box barang 7,8 buah lagu. 2 jam jugak lah kat dalam tuh. huh,dari apa yang aku lihat. kecik amat gila.kalau kecik gila gila, kawannya sorang lagi. black kot org pgil dia. hok tu lagi la gila gila tahap dewa.


                                              
dari kiri, aku tak tahu pa nama dia.tapi muka dia amat macam fikri pupu aku. tengah nazrin. n kecik.

aku tak pasti nak kategorikan depa sebagai apa, rokok di tangan di atas kepala sign di larang merokok. betuah punya budak budak kan.

hurm, apa lagi lah gua nak cerita erk. ahh dah tak da apa apa kot. kang gua cerita details sangat kamu orang bohsan pulak kan. ok, aku nak berangkat p mandi dulu.

adioss.. bertemu lagi di next entry





Comments (1)

On March 13, 2013 at 4:58 PM , ferra rarawr said...

so u'd read my "kawen." ke cekwa? haha.sorry.cnt reply thru phne.tkdk kredit plk :)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...