Total Pageviews

Bila hati mula meronta,jiwa mula mluahkan rasa,bila minda mula mencerna,jari mula mencari aksara :)

Tabung Churp2 cikwa,

Followers

dua puluh satu June 2013

gigi rabit.
gigi serpih.
gigi rongak.
hah..ape jadah lagi yang sama maksud dengan diaa. kau statekan sndiri.

bermula dengan.
senyum ikhlas manja berbau wangi di pagi hari.
gembira dapat bertemu sahabat yang di anggap sejati.
ku tunggu tunggu dan tunggu dia di Pintu KFC
muncul juga dia dengan senyuman berseri.

betol orang kata malang memang takde bau,
tak busuk tak wangi. bau dia memang aku tatau,
sebab malang tuh bukan kimia,
dia cuma rasa yang rasa hinaa.

bila dah tak da bau, dengan tidak semena
aku tersembam. jatuh. patah gigi.
nak di jaga nya spek mata, tapi gigi pulak yang kena
dari gigi kapak jadi la gigi gergaji.
cium tangga yang agak celaka
padahal diri yang tak hati hati
lepas jatuh tebalkan mukaa
alahai senyum dah tak menawan hati.
apa boleh buat hari ni aku kena
naseb kau pulak lain hari.

haa begitu lah nasib gigi aku sekarang. # dan untuk pengetahuan anda. kisah gigi rabit ini adalah kisah nyata.
kisah kejadian dan insiden telah di olah agar mnjadi lebih awesome

gigi lama..



haa..hoit, malu la nak tunjuk gigi rabit gua.. kau rabitkan gigi kau sndiri lah klau nak tgok

Comments (4)

On June 26, 2013 at 12:46 AM , ahmad akram said...

betul ke cikwa ? takkan kat kfc kot

 
On June 26, 2013 at 10:10 PM , cik aizawa said...

diam la hang..dan untuk pengetahuan anda. kisah gigi rabit ini adalah kisah nyata.
kisah kejadian dan insiden telah di olah agar mnjadi lebih awesome.biar la aku nk jatuh kt ne pun.

 
On June 29, 2013 at 7:11 PM , ahmad akram said...

janji hg seronok . hahha. best kan weh ? pengalaman pa

 
On July 26, 2013 at 12:41 PM , Anonymous said...

exterim genetic memng extrem lah noh. terbaek budak kecik

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...